zaterdag 12 februari 2011

Verhuizing!

Een paar weken geleden is de hele voorraad van SimsalaKIM én de BEEB-box verhuisd naar de andere kant van het land. In Sittard kan ik gebruik maken van een magazijn dat in vierkante meters bijna even groot is als de helft van ons appartement. Ongelooflijk dat Dirk en ik konden leven op 35 m2, INCLUSIEF keuken, 'badkamer/wc', woonkamer, slaapkamer én niet te vergeten het 'magazijn' (bestaande uit kasten tot aan het plafond vol met dozen en losse dozen, ook tot aan het plafond....).

In Sittard kan ik gebruik maken van een steekwagen, pallets, een palletwagen, een busje én het belangrijkste: EEN ZUSJE. De afgelopen week heeft zusjelief bewezen bekwaam te zijn voor het inpakken en verzenden van bestellingen. Erg fijn!

Het afgelopen jaar hebben wij tussen de dozen gewoond en het is een hele verademing dat wij nu 'ons huisje weer terug hebben'. Aan de andere kant is het wennen om niet elke dag al het babyspul om me heen te hebben. Ik kan weer momentjes stelen dat ik niets nuttigs kán doen, omdat ik de voorraad niet in huis heb.

Dat SimsalaKIM nu niet meer 'in de buurt' is, wil niet zeggen dat ik niets te doen heb. 3 dagen stage, 1 dag school (ja, de universiteit is gewoon een school!), weekenden soms naar Sittard, studeren, huishouden, vrienden, liefde..... Ik zal mij niet vervelen!

4 opmerkingen:

  1. Gaaf! En vervelen? wat is dat? ;)

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij kennen wij dat woord allebei niet zo goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kimberley,

    Wat leuk dat je nu ook een blog hebt voor je succesvolle BEEBbox!

    Ik volg je, kom je ook gezellig bij mijn blog?

    Groetjes, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jolanda,

    Ik volg je al! :)
    Blijf natuurlijk graag op de hoogte van al je mooie creaties! Die nieuwe tasjes zijn ook weer gaaf.

    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen